torsdag 22 januari 2009

22 JANUARI

...många såna blir det...
*..atchi, atchi, prosit..*

6 kommentarer:

  1. Ja, den ligger väl i Gbg? Jag vart iaf jätteimpad. Trodde aldrig det skulle gå SÅ snabbt. De slår då både Elgiganten och NetOnNet med höstlängder på snabb service. Nu har ju inte jag pratat med dem, utan beställde via nätet, men ändå. Det var ju samma med de andra stora kedjorna.

    Ja, bara det nu blir lite roligare väder så ska här fotas! =)

    Kramis
    /Ewa

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. Hästlängder, skulle det ju vara. Har nog inte vaknat än, eller så är det vädret som gör att jag tror det är höst...

    SvaraRadera
  3. Så en liten tablett!!
    Hjälper det, ja jag hoppas det.

    Kramiz Anki N

    SvaraRadera
  4. Samma här; *..atchi, atchi, prosit..* Krya på dig! Roligt foto, är det med macroobjektiv eller?

    SvaraRadera
  5. Många härliga bilder du har på din mysiga blogg =)

    SvaraRadera
  6. Åh, stackare, jag hoppas du har hunnit tillfriskna nu!

    SvaraRadera